Intrebari frecvente
1.Cum rezervam o anumita data?
Avand in vedere faptul ca politica noastra se bazeaza pe principiul “primul venit, primul servit” pentru rezervrea unei date se va semna un contract.
2.Ce genuri/melodii abordati?
Avand in vedere diversitatea invitatilor la un eveniment precum nunta vom fi nevoiti sa abordam aproape toate genurile muzicale pentru a satisface toate gusturile cu o singura exceptie si pe aceasta cale ne cerem scuze tuturor participantilor la evenimentele sonorizate de noi in ultimii ani si totodata ii anuntam pe viitorii miri si colaboratori ca in programul nostru NU exista muzica pentru trenulete, podulete, pinguini si meneaito. Va multumim pentru intelegere!
3.Putem stabili o intalnire inaintea evenimentului?
O intalnire prealabila este foarte importanta pentru noi deoarece in urma unor discutii vom reusi sa raspundem optim cerintelor dumeavoastra.
4.Avem nevoie de un maestru de ceremonii/organizator pentru eveniment/staroste/prezentator?
Putem apela la serviciile un specialist in acest domeniu dar nu este obligatoriu deoarece DJ-ul se va implica activ prezentand fiecare moment important al evenimentului cum ar fi: intrarea mirilor, deschiderea dansului, prezentarea tortului etc.
5.Cat costa serviciile pe care le oferiti?
Pentru a va expune costurile serviciilor oferite trebuie sa aflam mai multe detalii despre eveniment deoarece preturile pot sa difere in functie de tipul evenimentului, necesarul tehnic, experienta dj-ului, pachetele de servicii pe care le alegeti, data etc.
6.Daca decidem sa colaboram, vom primi un contract?
Echipa muzicalanunta executa servicii specifice in calitate de persoana juridica respectand toate normele legislative in vigoare si avand licentele necesare prestarii acestor sevicii.
7.In ce zone va desfasurati activitatea?
Cel mai frecvent activam in zona orasului Baia Mare unde costurile pentru deplasare sunt suportate in exclusivitate de echipa muzicalanunta. Pentru alte zone/judete se vor adauga costurile de transport precum si de cazare daca este cazul.
8.Putem avea si o lista cu melodii sau genuri muzicale ce nu le dorim/nu am vrea sa lipseasca la evenimentul nostru?
Desigur, DJ-ul se va adapta preferintelor cerute de dumneavoastra dar nu in mod exclusiv deoarece ne asumam reusita evenimentului si atunci in mod implicit ne rezervam dreptul de a selecta cu atentie programul muzical. Aceste detalii se vor stabili in intalnirile prealabile. Daca nu-i furnizati aceste informatii, DJ-ul va alege cu grija muzica ce se preteaza tipului de eveniment. Experienta dobandita in ani permite DJ-ului sa se adapteze usor preferintelor publicului.
9.Vom avea si o formatie/solsit(a) pentru muzica live. Este o problema?
Echipa muzicalanunta.ro dispune la fiecare eveniment de echipament tehnic complet pentru a asigura sonorizarea live a orcarei trupe/formatii/solist(a). In acest caz DJ-ul isi va adapta playlist-ul abordand alte piese decat cele cantate live.
10.Cat dureaza ca DJ-ul sa se instaleze la locul evenimentului?
DJ-ul ajunge la locatie cu 3 ore inaintea inceperii evenimentului si isi instaleaza echipamentul in aproximativ 2 ore.
Cu respect, echipa MUZICA LA NUNTA
…real leaders don’t follow…